2012. augusztus 3., péntek

Book Depository csomag

A postásunk már napi szinten szállítja nekem a könyveket és mindegyiknek nagyon szoktam örülni, de ennek most különösen. :D A képen lárható könyv Kim Harrison Boszorkányfutam c. könyvének a folytatása. Már olyan régóta meg akartam szerezni. El sem hiszem, hogy tényleg itt van. Olyan kis aranyos darab. :) Kis pici apró. Alig várom már, hogy elolvassam. :D
Egyébként ezt a könyvet a Book Depository nevű könyves webáruházból rendeltem. Ez az első alkalom, hogy tőlük vásárolok, de úgy érzem nem is az utolsó. :)

Még Molyon valamelyik karcban találtam rá. Ott írta az illető, hogy tök olcsón lehet könyveket venni onnan és nincsen postaköltség. Amikor legelőször olvastam túl szépnek találtam a dolgot, hogy igaz legyen. Bár kíváncsiságból csak megnéztem. És igen, tényleg így van. :) Ezt a könyvet is €6.51-ért vettem. Természetesen ez csak a könyv ára. És vajon mennyi volt forintban? Mindössze 1900 Ft. körül lehetett. Először tényleg nem hittem a szememnek amikor megláttam, de tényleg így van. Ja, és másfél hét alatt ide is ért, pont úgy ahogyan az e-mailben is írták.
Csak azt nem értem, hogyha külföldön egy több mint 400 oldalas népszerű könyv ilyen olcsó, akkor itthon miért nem? Le merem fogadni, hogy ha Magyarországon veszem meg tuti 3000 Ft. alatt nem találtam volna. Ja és még a szállításért is fizetnem kellett volna. :S
Mondjuk ennek az oldalnak csak annyi hátrányát találtam, hogy magyar nyelvű könyveket sajnos nem forgalmaznak. :( Eddig az angolon kívül még spanyol nyelvűeket találtam csak. Úgyhogy, aki szeret angolul olvasni annak érdemes itt vásárolnia, mert tényleg megéri.
Ja, és még kaptam egy ajándék könyvjelzőt, aminek a két oldalán kalóriatáblázat található. XD

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése