2012. augusztus 16., csütörtök

Green Day: Oh Love videó

Képkocka a videóklipből
Ma jelent meg a Green Day első videója az Uno! című lemezről. A kisfilmet az Oh Love című számhoz forgatták.
Nos… Őszintén szólva nem vagyok tőle elragadtatva egy cseppet sem. Azt hittem, mivel Sam Bayer rendezte ezt a klipet olyan jó lesz, mint például a Holiday. (Igen, azt is ő rendezte.) Az nagyon vicces és pörgős volt.

 
De ez a videó… Ez egy hulladék. (Viszont a szám tetszik.) Már régóta nagy rajongója vagyok a bandának, de azt veszem észre, hogy egyre inkább a pénz, a népszerűség és a divat motiválja őket és nem a minőség meg a zene. Ugyanis mostanában az erotikus történetek mellett ugyanúgy divattá váltak az erotikus klipek is. Na jó, ez hülyeség, mert azok mindig is kapósabbak voltak. Azért is döbbentem le az Oh Love-on, mert régebben a srácok, pont az ilyen klipeket fikázták, hogy mennyire szar és csak a népszerűségre mennek rá stb. stb. Most ezzel kissé képmutatónak tűnnek az én szememben. Tudom az emberek változnak csak nem mindegy merre. Eddig úgy tűnik az Uno! nem lesz olyan népszerű, mint az American Idiot vagy a 21st Century Breakdown. Márcsak azért is gondolom így, mert nagyon sok negatív kritikát olvastam a Youtube-on is. És én is velük értek egyet. Még, hogy ezzel visszatértek a gyökerekhez? Régebben is voltak szexről szóló dalaik, de azok mégis mások voltak. Sőt, akkor még tizenévesek voltak nem 40. Srácok ez most nem jött össze. Remélem, azért előbb-utóbb a fejükhöz fognak kapni és következő klip már nem lesz ennyire borzalmas.

UPDATE: A videót Youtube-ról törölte a felhasználó. Helyette itt lehet megnézni.

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése