2012. szeptember 24., hétfő

Félbeszakított Green Day koncert Vol.3

Mivel most már birtokában vagyok egy-két fontos információnak teljesen másképp látom a dolgokat is. A hivatalos honlapon is megjelent egy közlemény, amiben ez áll:


Billie Joe a drogproblémái miatt kezeltetni fogja magát. Szeretnénk tudatni mindenkivel, hogy a műsorunkat nem rövidítette le a Clear Channel, és szeretnénk elnézést kérni mindenkitől, akit megsértettünk a Las Vegas-i I Heart Radio Festivalon. Sajnálattal el kell halasztanunk néhány jövőbeni promóciós megjelenésünket.

Ha már a Hammer World honlapja is közölte ezt a cikket, akkor szerintem sajnos nem lehet hírlapi kacsa a dolog. Habár azon igazán nem lepődtem meg, hogy Billie Joe drogozik vagy ehhez hasonló (ezen a képen is látszik, hogy valami nem tiszta nála), de az mindenféleképpen  fura, hogy a bocsánatkérés mellett azt állítják, hogy nem rövidítették le a műsort.
Más részről kicsit csalódtam bennük. Tényleg nem a drog és ehhez hasonló dolgok miatt, mert sajnos ez a rocksztár életmód velejárója. Inkább az albumuk miatt. Az előző lemezek jobbak voltak, mint a mostaniak. Nem tudom mi lesz ebből, de nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra...

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése