2012. szeptember 4., kedd

Green Day: Kill the DJ videó


2012. szeptember 4-én jelent meg a Green Day Kill the DJ című számához készült videóklip. A szám az együttes szeptember 25-én megjelenő Uno! című nagylemezén található. A klip 3 perc 41 másodperc hosszú. A rendezője pedig nem más, mint Sam Bayer.

 

Részlet a videóból
Mit is mondjak? Amikor megnéztem ezt gondoltam: What the f@#!k? Ez most komoly? Maga a szám tetszik, amikor bulizósabb kedvemben vagyok, szívesen meghallgatom, de a videó… Nincs mit szépíteni a dolgon. Ez a klip is egy nagy rakás sz*r. Akárcsak az Oh Love-hoz készült kisfilm is. Komolyan mondom, már néznem is ciki volt, de erőt vettem magamon és azt mondogattam, hogy a kedvenc bandámról van szó, úgyhogy tessék megnézni. Igen, végül nem kattintottam a kis piros x-re a böngésző sarkán. Őszintén szólva, nem gondoltam volna, hogy egy szép napon egy hozzám nagyon közel álló bandáról ilyeneket fogok írni. De sajnos azt veszem észre, hogy egyre jobban megy lefelé a színvonal. Nem értem mit gondoltak, amikor ez az egész kipattant a fejükből. Azt hitték, kicsit motorozgatnak, utána bemennek egy diszkóba egy csomó bulizó fiatal közé és elkezdenek ott zenélni, attól jobb lesz? Ha ez tényleg így volt, akkor megint mellélőttek. Ez így ultragáz! Az Oh Love-nál is éreztem, és itt is azt a benyomást keltették bennem, mintha a srácok kapuzárási pánikkal küzdenének. Ha ez tényleg így van, üzenném nekik, hogy nyugi! No para! Negyven után nincs vége az ember életének! Minden rendben van! Elhiszem, mennyire vissza akarnak térni a Dookie-s időszakhoz meg hasonlók, de könyörgöm, azóta már eltelt több mint 18 év! Akkor még fiatalabbak voltak és jól állt nekik a dolog, de így a negyedik x-en túl már inkább égőnek számít az ilyesmi. Komolyan mondom, hiányolom az American Idiot-os időszakot. Akkor valahogy jobbak voltak a klipek. Például a Holiday pörgős és vicces volt egyszerre. A szövegén pedig lehetett csámcsogni a különböző fórumokon. Szóval… Újabb rossz pont a Green Day-nek.



0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése