2012. július 23., hétfő

2 perces hírnév, avagy reklámforgatás letudva

Igen, ma egy reklámforgatáson vettem részt. :) Nem nagy dolog, csak egy kis apróság.
Az a lényeg, hogy a helyi nyelviskolának készítettek egy reklámot, amiben természetesen én is benne voltam, egy rokon/barátnak köszönhetően. :) Ugyanis ő kért fel és én természetesen elfogadtam a felkérést.
Nagyon jó volt a hangulat és a társaság, rendkívül élveztem az egészet. :) Azt hittem nagyon fog zavarni a kamera jelenléte, mivel nem vagyok olyan alkat, aki lépten-nyomon mindenhol feltűnik. Nem tudom, mennyi ideig leszek benne, de már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)
Ma forgattuk le a vágóképeket, már csak a narrátor szövegét kell felvenni, ami egy héten belül meg is lesz. Nekem innentől már semmi dolgom nincsen vele.
"Fizettségképpen" minden szereplő ingyenes belépőt kapott a Fővárosi Cirkuszba/az állatkerbe és a vele tartó vendégnek pedig kedvezményes belépőt biztosítanak. Emellett, aki a nyelvsuliban akar részt venni valamilyen tanfolyamon 10% kedvezményben részesül. :) Szerintem jól kitalálták. Nekem tetszik. :)
Az operatőr azt mondta, hogy kb. 3 héten belül lesz meg a videó és amint fent lesz a suli honlapján itt is közzé teszem. :)


0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése