2012. július 16., hétfő

Oh Love - Végre! :D

Végre megjelent! El se hiszem! :D
Ma 2012. 07. 16-án helyi idő szerint 15:00-kor látott napvilágot a Green Day első kislemeze az Uno! albumról Oh Love címmel. Hossza 5 perc 4 másodperc.
Ezzel a trilógiával egy új korszak kezdődött el a banda karrierjében. Mindenhol csak azt olvasom, hogy hangzásban teljesen eltér a megszokottól. Igen, szerintem is. Az Oh Love lendületes, habár inkább pop, mintsem pörgős punk. Nem is súrolja egyáltalán a politika témakörét, mint régebbi dalaik. Dallamosabb és lágyabb a korábbiaktól eltérően.
Időnként nem árt egy kis újítást vinni a munkába, de nem gondoltam volna, hogy ennyire nagy változások lesznek benne. Ez több, mint 180 fokos fordulat. Inkább 270. :) Na, jó nem hülyülők tovább. Áttérek a lényegre: egy új stílusra váltottak, ami mindenkit meglepett. Köztük engem is. De, szerintem még ez is jó. Még idáig tetszik. :) Csak tényleg nem ilyenre számítottam.
Most, ahogy nézegetem a borítóját, gyanúsan ismerős a betűtípus. Arra gondolok, amivel a dal címét írták. Ha jól emlékszem, a My Chemical Romance The Black Parade albumán láttam.
Mindezek ellenére megkapja tőlem az 5 csillagot. :)

A számot Youtube-on is meg lehet hallgatni, ahol dalszöveg is kíséri. :)



 
 
 



0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése