2012. július 20., péntek

Rukkola.hu

Itt az ideje egy kis ingyenreklámnak. :)

Kb. 1 hete nyílt meg Magyarország első online könyvcseréldéje a Rukkola. Eredetileg a Moly könyves közösségi oldalnak egy mellékága, de szerintem nem muszáj Moly-tagnak lenni hozzá, hogy regisztrálhass. (Ahol egyébként engem is megtalálsz ugyanezen név alatt.) Egyelőre csak Facebook profillal lehet regisztrálni, de a fejlesztők már dolgoznak rajta, hogy más szolgáltatással is lehessen.


Az egész oldalnak az a lényege, hogy megunt, viszont jó állapotú könyveidet elcserélheted olyanra, amilyenre csak szeretnéd. Nem kell mást tenned hozzá, minthogy 5 könyvet töltesz fel a saját könyvtáradból és ezekután tudsz happolni. Pontosabban ingyen könyvet beszerezni. Ugyanis minden rukkolás után 1 pontot kapsz. Ha kiemelt könyvről van szó, akkor 2 pontot. Mit jelent a kiemelt könyv? Kiemelt könyvnek számít az, ha egy adott példányból minimum 5 ember szeretne egyet a magáénak tudni. Ha elhappolnak tőled egy könyvet 5 pontot kapsz, viszont ha kiemelt könyvről van szó, akkor 8 pontot.
Hogyan is lehet megnézni, mennyi könyvet happolhat az ember? Milyen feltételek vannak még? Ezekre a kérdésekre a Happ-méter ad választ. Sárga téglalapok jelzik, hány darab ingyen könyvet szerezhetsz meg. A pontok száma mellett az is fonto, hogy meglegyen az 1/3-os arányod. Azt jelenti, minden 3 happolt könyvre 1 rukkoltnak kell jutnia. Ennyi az egész. :) Ja, és a szállítási költséget az fizeti, aki a könyvet küldi.
Facebook-on is megtalálod őket.

Nekem eddig hál' istennek csak jó tapasztalataim vannak vele. Már 3 könyvhöz jutottam hozzá ennek az oldalnak a segítségével. Csak kedves és jófej emberekkel volt dolgom. Remélem ezekután is így lesz. Érdemes megnézni, mert akár bónusz happolást kaphat az ember. Én is most azon vagyok, hogy kapjak egyet. Nagyon jó lenne. :) Természetesen nem azért veszem a könyveket, mert utána tovább akarom őket passzolni, de sajnos vannak olyan esetek, amikor az ember mellényúl és bizony csalódik benne. Nem azt kapja, amit várt. Ezért jött nekem is jól ez az oldal.

Mivel még nem régen indult be az egész, még nagyon sokat fog változni és lehet, amiket én írtam már nem teljesen úgy vannak. Ezek csak az én tapasztalataim és ismertetőm egyben.

Úgyhogy rukkolásra fel! :)

Mert ami neked porfogó, az másnak kincs.

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése